Servicedesk

Een centraal aanspreekpunt voor medewerkers voor het verhelpen van ICT-verstoringen en/of het beantwoorden van ICT gerelateerde vragen. De servicedesk fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers. De essentie van een servicedesk is om ICT-problemen en vragen snel en vakkundig op te lossen zodat gebruikers weer verder kunnen met hun werkzaamheden. 

Multi Factor Authentication

Het gebruik van alleen gebruikersnaam en wachtwoord is niet meer veilig genoeg! Uit onderzoek van Microsoft...

Lees meer

Laat je hacken!

Blijf hackers een stap voor! Dit is simpelweg de reden om een je eigen netwerk te laten (pen) testen. Wat...

Lees meer

Krijg grip op jouw data dankzij classificatie

door: Mitch Boer

Steeds meer organisaties gaan bewuster om met de informatie die zij verwerken. Mede dankzij de verschillende nieuwe...

Lees meer

Security Awareness trainingen blijven herhalen

SECURITY AWARENESS TRAINING: Leer je medewerkers om (cyber)veilig te werken! Uit onderzoek blijkt namelijk dat...

Lees meer

Managed Antivirus

Altijd bestand tegen cyberaanvallen Onze Managed Antivirus maakt gebruik van Sophos antivirus, een bewezen...

Lees meer

Managed Firewall

U beschikt als organisatie over waardevolle data en persoonsgegevens en loopt dagelijks risico door bedreigingen...

Lees meer

Veilig mailen (Cryptshare)

Mailen met beveiligde inhoud en grote bestandsbijlagen toevoegen Cryptshare beveiligt de inhoud van de email én...

Lees meer

Onze
Partners