Service

Service

Uw lokale ICT-infrastructuur heeft onderhoud nodig om optimaal te kunnen presteren. Niet iedereen heeft een eigen, kostbare, IT-afdeling ter beschikking. Het Extern-IT managed service contract biedt hiervoor een uitkomst. Door uw IT-omgeving gedeeltelijk of volledig uit te besteden kan uw organisatie zich richten op uw kerntaken. Met behulp van specifieke software controleren wij dagelijks uw ICT-infrastructuur op tal van punten zoals vrije schijfruimte, performance, antivirus, back-ups en beveiligingszaken. Wij signaleren eventuele problemen vaak voor ze escaleren. Op deze manier is uw organisatie op een gestandaardiseerde wijze verzekerd van een betrouwbare ICT-omgeving.

Een managed services contract biedt onderstaande voordelen:

  • Geen zorgen over back-ups, updates en beveiliging
  • Monitoring en bewaking van uw ICT-omgeving
  • Servicedesk ondersteuning voor al uw ICT-vragen
  • Single Point of Contact
  • Indien gewenst 24x7 technisch support
  • Toegang tot ons Topdesk Self Service Portaal
  • Periodieke rapportage van uw systemen
  • Snel hulp ter beschikking indien nodig
  • Vooraf inzicht in uw ICT-jaarbudget

Bent u benieuwd naar wat onze service oplossingen voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan vandaag nog contact met ons op.

Single Point of Contact

Eén aanspreekpunt voor alle vragen op ICT gebied Met het toenemend aantal leveranciers in ICT diensten weten...

Lees meer

Monitoring as a Service

Ervaart uw organisatie regelmatig problemen met uw ICT en komen storingen vaak pas aan het licht als alle systemen...

Lees meer

Onze
Partners