Service

Service

Uw lokale ICT-infrastructuur heeft onderhoud nodig om optimaal te kunnen presteren. Niet iedereen heeft een eigen, kostbare, IT-afdeling ter beschikking. Het Extern-IT managed service contract biedt hiervoor een uitkomst. Door uw IT-omgeving gedeeltelijk of volledig uit te besteden kan uw organisatie zich richten op uw kerntaken. Met behulp van specifieke software controleren wij dagelijks uw ICT-infrastructuur op tal van punten zoals vrije schijfruimte, performance, antivirus, back-ups en beveiligingszaken. Wij signaleren eventuele problemen vaak voor ze escaleren. Op deze manier is uw organisatie op een gestandaardiseerde wijze verzekerd van een betrouwbare ICT-omgeving.

Een managed services contract biedt onderstaande voordelen:

  • Geen zorgen over back-ups, updates en beveiliging
  • Monitoring en bewaking van uw ICT-omgeving
  • Vooraf inzicht in uw ICT-jaarbudget
  • Servicedesk ondersteuning voor al uw ICT-vragen
  • Toegang tot ons Topdesk Self Service Portaal
  • Periodieke rapportage van uw systemen
  • Snel hulp indien nodig ter beschikking
  • Indien gewenst 24x7 technisch support beschikbaar 

Bent u benieuwd naar wat onze service oplossingen voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan vandaag nog contact met ons op.

Monitoring as a Service

Ervaart uw organisatie regelmatig problemen met uw ICT en komen storingen vaak pas aan het licht als alle systemen...

Lees meer

Online Back-up

Nooit meer uw bestanden kwijt met Online Back-up Met Online Back-up maak je via internet automatisch back-ups...

Lees meer

Onze
Partners