Onlinesupport

Onlinesupport

Heeft u technische vragen en/of problemen met betrekking tot uw ICT dan kunt u deze kwijt bij onze helpdesk.

Deze is op werkdagen telefonisch bereikbaar op nummer 0475-729158 van 8:00 tot 18:00 uur. Afhankelijk van het afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk. Ook is het mogelijk om een mail te sturen naar support@extern-it.nl.

Bestaande klanten kunnen via het Self Services portaal van TOPdesk een verzoek indienen. Extern-IT staat klaar voor al uw ICT vragen en zal haar uiterste best doen om binnen de afgesproken termijn u zo goed mogelijk te helpen.

Soms kan het voorkomen dat uw vraag voor ons niet duidelijk genoeg is, in dat geval kijken we graag even met u mee. Hierbij maken we gebruik van de software Teamviewer. Deze software geeft ons de mogelijkheid remote mee te kijken en indien nodig veranderingen door te voeren. Indien u hiermee instemt klik dan op onderstaande afbeelding. Zonder uw toestemming kan er geen verbinding tot stand komen en daarbij kunt u altijd de verbinding verbreken. Aan het eind van de sessie wordt de verbinding automatisch gesloten.

Nieuwe dienst: Security Office as a Service

MySecurityCenter is een krachtige beveiligingsoplossing die wordt gerealiseerd door de samenwerking van Extern-IT...

Lees meer

De 8 basismaatregelen voor een veilige digitale organisatie

De 8 basismaatregelen die jouw organisatie helpen tegen cyberaanvallen. Denk aan hack aanvallen of phishing. Het...

Lees meer

Laat je hacken!

Blijf hackers een stap voor! Dit is simpelweg de reden om een je eigen netwerk te laten (pen) testen. Wat...

Lees meer

Onze
referenties

Alle referenties