Onlinesupport

Onlinesupport

Heeft u technische vragen en/of problemen met betrekking tot uw ICT dan kunt u deze kwijt bij onze helpdesk.

Deze is op werkdagen telefonisch bereikbaar op nummer 0475-729158 van 9:00 tot 18:00 uur. Afhankelijk van het afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk. Ook is het mogelijk om een mail te sturen naar support@extern-it.nl.

Bestaande klanten kunnen via het Self Services portaal van TOPdesk een verzoek indienen. Extern-IT staat klaar voor al uw ICT vragen en zal haar uiterste best doen om binnen de afgesproken termijn u zo goed mogelijk te helpen.

Soms kan het voorkomen dat uw vraag voor ons niet duidelijk genoeg is, in dat geval kijken we graag even met u mee. Hierbij maken we gebruik van de software Teamviewer. Deze software geeft ons de mogelijkheid remote mee te kijken en indien nodig veranderingen door te voeren. Indien u hiermee instemt klik dan op onderstaande afbeelding. Zonder uw toestemming kan er geen verbinding tot stand komen en daarbij kunt u altijd de verbinding verbreken. Aan het eind van de sessie wordt de verbinding automatisch gesloten.

Verkoper ICT gezocht

Extern-IT heeft de ambitie om te groeien! Om die reden zoeken we een verkoper (m/v) voor de regio Limburg. ...

Lees meer

Cryptshare gebruikt SMS voor uitwisseling wachtwoorden

Cryptshare lanceerde in december een nieuwe functie waarmee het makkelijk is wachtwoorden uit te wisselen via SMS....

Lees meer

Phishing mail

Herkennen uw medewerkers een phishing mail? Doe nu de gratis phishing test als nulmeting, zodat u weet in welke...

Lees meer

Word geen slachtoffer van gijzelsoftware!

Open nooit verdachte bijlages. Zo’n bijlage kan de gijzelsoftware bevatten en door deze te openen wordt...

Lees meer

Extern-IT gaat voor ISO27001

Achter de schermen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de certificering van ISO27001. De ISO27001 geeft...

Lees meer

Onze
referenties

Alle referenties